Páginas

domingo, 1 de maio de 2011

Primeiro de Maio – DIA INTERNACIONAL DOS TRABALHADORES

 

Trabalhar que nem um galego
(expressão popular em Portugal sinónimo de trabalhar muito e arduamente, ser explorado)


Celso Emilio Ferreiro (1912-1979)

 

Monólogo do velho trabalhador

 


Agora tomo o sol. Pero até agora

traballei cincoenta anos sin sosego.

Comín o pan suando día a día

nun labourar arreo.

Gastei o tempo co xornal dos sábados,

pasou a primavera, veu o inverno.

Dinlle ao patrón a frol do meu esforzo

i a miña mocedade. Nada teño.

O patrón está rico á miña conta,

eu, á súa, estou vello.

Ben pensado, o patrón todo mo debe.

Eu non lle debo

nin xiquera iste sol que agora tomo.

 

Mentras o tomo, espero.

 

 

Monólogo do velho trabalhador (Pucho Boedo)

 

 

 

Axuntémonos todos, é a loita final

 

 

 

 

 

 

A Internacional (em galego)

 

En pé os escravos da terra,
en pé os que non teñen pan;
a nosa razón forte berra,
o triunfo chega en volcán.
Crebemos o xugo do pasado,
pobo de servos, ergue xa,
que o mundo vai ser transformado
e unha orde nova vai reinar.

Axuntémonos todos,
é a loita final,
o xénero humano
forma a Internacional.

Non hai salvadores supremos,
nin rei, nin tribuno, nin deus,
temos que salvarnos nós mesmos,
o Pobo Traballador.
Para que nos devolvan o roubado,
para derrubar esta prisión,
batamos no lume sagrado,
ferreiros dun mundo mellor.

Axuntémonos todos,
é a loita final,
o xénero humano
forma a Internacional.

 

Sem comentários:

Enviar um comentário